Sztárban Sztár - Édesanyja siratja Peter Srameket

Nagyon nehezen viseli Peter Sramek édesanyja, hogy kisfia a magyarorszá­gi sikerek miatt elköltözött otthonról. Ráadásul nem is olyan közel, hiszen Pozsonytól jó messze, Budapesten kezdett új életet. A döntés akkor lett végleges, amikor megtudtam, hogy a Sztárban sztárban fogok szerepelni. Tudtam, hogy sok időt vesz igénybe a dalok tanulása, a táncpróbák, a forgatások, és emellett még hétvégente a fellépések. Ezt már nem lehet utazgatással, folyamatos ingázással megoldani, úgyhogy a műsor indulása előtt pár héttel Budapestre költöztem, mesélte a fiatalember, aki egy aranyos garzon büszke lakója. Anyu sokat segített, és még mindig segít, de már úgy érzem, egyedül kell élni az életem. Fáradtnak látom, hiszen a sok segítség mellett még dolgozni jár, ráadásul ott a család, van egy öcsém is, így anyunak az otthoni háztartást is el kell látni. Peter elárulta, egyelőre élvezi még a házimunkát is, a főzéssel azonban hadilábon áll, jelenleg a mélyhűtött pizza és a rántotta a sláger. Szerencsére azonban kedves szomszédjai vannak, akiktől már finom lecsót is kapott.  Darina pillanatnyilag nehezen viseli, hogy Peter elköltözött. Megszoktam, hogy mindent megbeszélünk, együtt oldunk meg. Bevallom, lelkiismeret-furdalásom is van néha, hogy otthagytam, elengedtem, de éreztem, muszáj. Jelenleg telefon nélkül a kezemben nem teszek egy lépést sem. Tudom, ha bármi gond van, Peti csörög. Biztos vagyok benne, hogy tud boldogulni nélkülem is, jobban megtanulja a nyelvet, mert nem lesz ott mögötte az a biztonság, hogy itt van anyu, fordít, de ha egész nap nem hív, akkor izgulok, félek, mi történhetett, vallotta be Peter anyukája, aki minden pénteken, munka után utazik Budapestre, hogy a fiával lehessen. Nehéz elfogadni,  hogy Peti elköltözött, de látom, hogy elégedett és boldog. Élvezi az új lakást, az új életét, imádja, amit csinál, és ez a legfontosabb.