Sztárban Sztár - Nótár Mary a ma este induló Sztárban sztár egyik női szereplője

A mulatós berkekben régóta ismert énekesnő immár más stílusok felé is kacsintgat. Ő lesz a TV2-n ma este induló Sztárban sztár egyik szereplője, amire már gőzerővel készül, ám a szereplést beárnyékolja szeretett nagypapájának elvesztése.  
Emlékszel, mikor énekeltél először?
12 éves koromban léptem először színpadra apukámmal és zenekarával. Nagyon élveztem a zenélést, hiszen még akkor szintetizátoroztam és vokáloztam, énekeltem is egyben. 
Hogyan indult be végül az énekesi karriered? Egy tehetségkutató versenyen indultam Budapesten ahol első helyezést értem el és ott sokan felfigyeltek rám. 
Minek köszönhető szerinted most ez az áttörés, hogy már nem csak a mulatós közönség számára ismert a neved? Először is producereimnek, Lakatos Róbertnek és Száva Ritának, ők voltak azok, akik hittek bennem és így egy kicsit más stílusok felé is elkalandoztunk, és mertünk sok zenei újdonságot is rátenni a lemezeimre. 
Mi volt életed legmeghatározóbb élménye, legyen az akár jó vagy rossz? Az elmúlt évben hunyt el nagypapám, ami a mai napig is bennem él, hiszen kiskoromban vele és nagymamámmal töltöttem el a legtöbb időt.  
Honnan indultál és hol tartasz most? Sokan tudják rólam, akik végig kísértek és kísérik most is a munkásságomat, hogy egy kis faluból származom. Én ezt sosem feledem el, hiszen az embernek mindig tudnia kell honnan jött, mert az alázat és a szerénység elvesztésével a siker és az emberek, rajongók szeretete is elveszhet, amit felém sugároznak. Az, hogy hova tartok, Isten kezében van, hiszen mindenki sorsáról csak ő rendelkezhet, így hát bízom a legjobbakban és mindent megteszek a közönség szeretetéért. Nagy utat jártam be, de most úgy érzem jó helyre kerültem és jó irányba tartok. 
Mi lenne a legnagyobb álmod szakmailag és magánéletileg?Szakmailag szeretem a kihívásokat. Úgy érzem, ez a TV2 új műsorában a Sztárban Sztárban ezt meg is mutatom, remélem nagy sikerrel. Én mindenesetre nagyon élvezem, rengeteget nevetünk. Emberileg a legfontosabb, hogy tiszta lelkű és őszinte emberek vegyenek körül. És persze szeretnék majd idővel szép családot és gyerekeket, de még évekig csak a szakmának szeretnék élni. 
Ki az az előadó, akitől a legjobban tartasz, hogy őt kapod a műsorban, és ki az, akinek a bőrébe nagyon szívesen belebújnál? Nem tartok igazán senkitől, inkább nagyon nagy kihívásként élem meg a műsor minden percét és mozzanatát. Nagy a verseny természetesen előadó és előadó között, de úgy veszem észre, ez mindenkinek inkább kihívást jelent. Szeretnék egy igazi díva bőrébe bújni, ez meg is adatik nekem az első adás alkalmával. A másik nagy álmom, hogy egy teljesen ellentétes karaktert kaphassak, mint amit én képviselek, mondjuk Cserháti Zsuzsát. Tudtad? Nótár Mary három éve él boldog párkapcsolatban, a magánéletét azonban gondosan titkolja.