A Sztárban sztár és az Édes élet kiemelkedő nézettségének köszönhetően a pénteki napot kereskedelmi célcsoportban és teljes lakosságban is megnyerte a TV2. Péntek este startolt a Sztárban Sztár Friderikusz Sándor műsorvezetésével, a TV2 vadonatúj produkciója több mint 2 millió nézőt ért el. A Sztárban sztár és az Édes élet kiemelkedő nézettségének köszönhetően a pénteki napot kereskedelmi célcsoportban és teljes lakosságban is megnyerte a TV2.
Sikeresen indult a TV2 vadonatúj élő showműsora, amelyben magyar sztárok legendás hazai vagy külföldi előadók bőrébe bújnak. A Sztárban sztár péntek este több mint 2 millió nézőt ültetett a képernyők elé. A műsor 27,1%-os közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, ezzel piacvezető volt a sávjában, magasan megelőzve az RTL Klubot, amely 14,7%-os közönségarányt hozott a Sztárban sztár adásideje alatt.
Emellett pénteken csúcsot döntött az Édes élet, a reality műsor pénteki része az eddigi legmagasabb piaci részesedéssel, 22% SHR-rel futott. A Sztárban sztár és az Édes élet kiemelkedő nézettségének köszönhetően pénteken a TV2 volt a legnézettebb csatorna mindamellett, hogy sokan várták az m1 által közvetített Hollandia-Magyarország focimérkőzést. Teljes napot tekintve a TV2 pénteken 17,2%-os piaci részesedést ért el, míg fő műsoridőben a csatorna közönségaránya 20,4% volt.