Sztárban sztár műsorvezetője Till Attila

Szeptember 7-én újra képernyőre kerül az ország legnagyobb házibulija, kezdődik a Sztárban sztár!
A házigazda a TV2 egyik legnépszerűbb műsorvezetője, Till Attila lesz.
A szeptember 7-én startoló Sztárban sztár második évadában is tizenkét profi énekes bújik majd hétről hétre egy-egy zenei legenda bőrébe. Tilla biztos abban, hogy a népszerű műsor új szériája legalább olyan szórakoztató lesz, mint az első volt.
Annyit már most elárulhatok, hogy hihetetlenül jó a csapat, mind a versenyző előadók, mind a zsűritagok tekintetében. Számomra ez az ideális műsor, hiszen csapatjátékos vagyok, akkor vagyok igazán elememben, ha partnerekre találok, ha megy a humorizálás, cikáznak a beszólások, a viccek, és ez a társaság erre tökéletesen alkalmas. Már nagyon várom, hogy láthassam az első átalakulásokat. Üdítő élmény, hogy profi énekesek vannak jelen, biztos vagyok benne, hogy idén is látunk jó néhány emlékezetes produkciót a színpadon! - nyilatkozta a műsorvezető.

Sztárban sztár - szeptember 7-től vasárnaponként a TV2 képernyőjén.