Sztárban Sztár - Szandiból így lett Pataky Attila

„Kölcsönvettem a fiam úszósapkáját, a fejemre húztam, és úgy mászkáltam otthon" – mondta Szandi (37) a Blikknek a péntek esti, „Pataky Attilá-s átalakulásának" kulisszatitkait, Egy hétig pasiként éltem, és már voltam ugyan férfiszerepben, amikor az AC/DC-s Brian Johnsont alakítottam, de ő teljesen más, mint Ati. Érdekes érzés kopasz parókában énekelni, nem mozog olyan szabadon az ember nyaka, merevebbek lesznek a fejmozdulatok - mondta a sztárban sztár kaméleonja, aki mindig minimum két és fél órát ült a sminkszobában, valahányszor a maszkosok és a sminkesek átalakították. Atti arcát mindenki ismeri az országban, de nyílt tekintetét már nehezebb leutánozni. A markáns szemöldök, amelyet felragasztottak, sokat segített, abban, hogy teljesen átváltozzak Attilává, de a patakys mimikát, a fejmozdulatait már sokkal bonyolultabb volt magamra ölteni – vallotta be Szandi, aki megszállottan készül minden egyes Sztárban sztáros szereplésére. A múlt heti adás után Shakiraként mentem haza, de már Pataky Attilaként feküdtem le.