Sztárban Sztár - Keresztes Ildikó bajban van a szöveggel

Keresztes Ildikóról köz­tudott, hogy maximalista előadó, ezért is meglepő, hogy mostanában –pestiesen szólva– kicsit szét van esve. A Sztárban sztár pénteki próbái sajtónyilvánosak, munkatársunknak ekkor tűnt fel, hogy Keresztes Ildikónak ismét gondja van a dalszöveggel. Ismét, hiszen az énekesnő a múlt heti próbán is papírból olvasta a szöveget, aztán a vasárnapi élő show-ban már magyarázkodni kényszerült. Az a profi, aki nyilván nem árulja el, hol rontotta el, de ezt a nyelvtörőt alig tudtam kimondani. Annyira megijedtem, hogy aztán azt sem tudtam, hol vagyok, de szerintem még a mongolok is értették, mit énekeltem, szabadkozott akkor. Ildikó ismét nagyon dekoratív lesz és látványos előadással készül, de a magolásra megint nem maradt ideje. A próba után maga kért visszaigazolást a teljesítményéről, amikor a stábból rápirítottak, amiért me­gint nem tudta a szöveget.
Úgy élek, mint egy katona. Színházban is játszom, itt is dolgozom, de vasárnapra minden jó lesz. fogadkozott Ildikó, munkaadói pedig hisznek neki. Szinte mindig Ildikó kapja a legnehezebb produkciókat. Ilyen koreográfiákat ötvenévesen megcsinálni nem kis feladat. Emellett nagyon sok mindenre kell figyelnie, például arra, mikor melyik kamerába néz vagy meddig mehet a színpadon, hogy még fényben legyen.  Ildikó éppen ezért először a színpadi mozgást és a tánclépéseket sajátítja el, utána pedig a szöveget, árulta el a TV2 kommunikációs vezetője, majd hozzátette.  A műsor készí­tői maximálisan elégedettek vele.